کوثریه

اشعار و مطالب مرتبط با کوثر
  • کوثریه

    اشعار و مطالب مرتبط با کوثر

هذا من فضل ربی
کوثریه

هوالجمیل
با سلام و عرض ادب خدمت شما
کوثریه مجموعه شعری است محصول سی و چند سال شاعری و یک عمر غلامی در خیمه اهلبیت. نام کتاب کوثریه از یک قصیده 400 بیتی با همین نام گرفته شده، این وبلاگ نیز منتخب آن مجموعه و همچنین شامل اشعار جدیدم است.
کتاب کوثریه را می توانید از منوی بالای وبلاگ دانلود فرمائید.
با آرزوی قبولی در پیشگاه خداوند و انبیا و اولیا و صلحا و شهدا
و حَسُن اولئک رفیقا
والسلام
مدیر انتشارات هدهد
محمد حسین صادقی متخلص به غلام
زرقان فارس
hodhodzar@gmail.com
09176112253

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۳ ثبت شده است

حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ، فرزند امام موسی کاظم و خواهر امام رضا علیهم السلام ، در حالی که بشوق زیارت برادر راهی ایران شده بودند، در حوالی شهر ساوه کنونی دچار بیماری و به نقلی مسمومیت شدند. ایشان که در دهم یا دوازدهم ربیع الثانی سال 201 پیش از آنکه برادر را زیارت کنند چشم از جهان فرو بستند.

به نقل و با تشکر از سایت نمناک

بر خواهر خسرو خراسان صلوات

برجلوه ی خورشید درخشان صلوات

برحضرت معصومه شفیع شیعه

برآیت حق مهر فروزان صلوات

سالروز وفات حضرت معصومه (س) تسلیت باد

🌹🌷🇮🇷✍️❤️☝️🇮🇷🙏🌹 

سلام بر تو، بانوی آب ها و آیینه ها !

سلام بر تو، زیباترین مطلع غزل های عاشقی !

سلام بر نجابت دست ها و کرامت نگاه هایت !

«اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا فاطمة معصومه»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۰۳ ، ۲۰:۳۵
محمد حسین صادقی

متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران که در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شده بود، امروز در محل برگزاری همایش در ساری منتشر شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، استان مازندران را از لحاظ فداکاری همه‌جانبه برای انقلاب در مقاطع گوناگون استانی شاخص برشمردند و گفتند: مردم مازندران در مبارزه با ضدانقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم و هر میدان دیگری که نیاز به فداکاری و هزینه دادن بود، حضور داشتند.
ایشان، شهدا را گنجینه‌ای تمام‌نشدنی و قابل استفاده برای همه دورانها خواندند و افزودند: هر شهید، حالات و ماجراهایی دارد که در نهایت او را موفق به کسب مقام شهادت کرده است که باید این ماجراها با تدقیق در زندگی آنها استخراج شود و در قالب‌هایی همچون کتاب، فیلم و سریال، نقاشی، مجسمه‌سازی و داستان‌پردازی به مخاطبان بخصوص جوانان منتقل شود.
رهبر انقلاب تعبیر امام بزرگوار مبنی بر اینکه محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشت، ناشی از زنده و جوشان بودن شهید و شهادت دانستند و گفتند: باید یاد شهدا را زنده نگه داشت چرا که شهیدان زنده‌اند و یاد آنها نیز حرکت‌آفرین و حیات‌بخش است.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۰۳ ، ۱۱:۴۲
محمد حسین صادقی

هوالجمیل

فردا میلیون‌ها ایرانی، جمعیتی بیشتر از کل جمعیت رژیم جعلی صهیونیستی، در حالی که احتمال حمله موشکی یا هوایی یا بمب‌گذاری اسرائیل غاصب را می‌دهند، به نیابت از شهدا دست زن و بچه‌شان را می‌گیرند و به مصلای تهران برای اقامه #نماز_جمعه به امامت #امام_خامنه_ای می‌برند.

خوش به سعادتشان و جای ما و شما سبز.....

فردا علیرغم میل نظام سلطه و غربگداها، تاریخ جدید جهان به وسیله همین شیران شهادت‌طلب و به رهبری امام‌شان رقم خواهد خورد. انشاءالله
@KhyaleVasl | خِیـٰـالِ وَصـْـلْ✨

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۰۳ ، ۲۱:۳۲
محمد حسین صادقی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵ ب.ظ

دفاع همچنان باقیست

در جبهه فرهنگ و اقتصاد در حال شکستیم
ولی در علم و فنون و دفاع به لطف خدا سرآمدیم
یا علی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۰۳ ، ۱۲:۰۵
محمد حسین صادقی